Sunday, 30 December 2012

Grellow Polka Dot

kansi

Hi everyone! Grellow Polka Dot pattern is now available in my pattern store! Thank you! I also have a promotion to celebrate the new year:

If you purchase this pattern before Jan 5 2013, you can choose another pattern from my pattern store for free! Just be sure you have both patterns in your shopping cart before checkout.
Note: This only applies to self published patterns.

Grellow Polka Dot-ohje on nyt julki! Uuden vuoden kunniaksi mukana on myös pieni yllätys eli jos ostat tämän ohjeen 30.12.12 - 05.01.13 välisenä aikana, voit valita ohjekaupastani lisäksi toisen ohjeen ilmaiseksi! Muistathan laittaa molemmat ohjeet Ravelryn ostoskoriisi, sillä tavalla toisen ohjeen hinta vähennetään kassalla.

Kiitos!

14 comments:

  1. Hallo,
    I´ve been waiting for this pattern, since I saw the pullover the first time! I love the colours an the dots, it is so great!
    Thank you very much of the offer to choose one pattern for free on top! I think I choose River Mist! Thank you!
    Have a happy new year!
    Lena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your kind words! Happy New Year!

      Delete
  2. Happy new year, thank you for the gift

    ReplyDelete
  3. It is a really nice design! The mix of gray and orange is really fun! Happy New Year!

    ReplyDelete
  4. IHANA. Ihanaa Alkavaa Vuotta Sinulle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Hyvää ja lankaisaa vuotta myös sinulle!

      Delete
  5. Minu uus lemmik! Ostan kohe mustri/õpetuse ära ja asun lähiajal seda tegema. Just sellist kampsunit olen ma igapäevaseks töölkäimiseks omale otsinud! Aitäh õpetuse eest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahtisn veel küsida ühte asja, mis otseselt pole seotud selle kampsuniga. Nimelt mõtlesin, et koon selle kampsuni Novita 7 veljestä. Kas sul on selle lõngaga kogemusi (heh, kindlasti on :D)? kuidas see lõng kampsuni kudumiseks sobib? Huvitav, kas peab kaua vastu kandmisele/pesemisele? Ei tahaks ju teha lõngast, millest peale kolmandat pesu tuleks kampsun prügikasti saata :(

      Delete
    2. Ma pole sellest lõngast enam ammu kudunud just sel kurval põhjusel et Novita lõngad ei pidanud vastu. Viimane kogemus oli Novita Isoveli lõngast mis läks topiliseks juba kududes ja kuna see oli nii masendav siis jätsin edaspidi selle firma lõngad rahule.

      Aga võib olla tasub siiski proovida näiteks proovilapi võrra alguses kulutades ja venitades seda et näha kuidas vastu peab. Minu laps on äsja teinud koolis sokid 7 veljest ja need on küll veel väga ilusad :) Äkki ongi kvaliteet paranenud? Olen kuulnud ka et eri värvi lõngad peavad erinevalt vastu, lapse sokkides need on tumelilla ja hall.

      Delete
    3. Aitäh vastuse eest! Ma tegelikult ostsin täna juba ühte lõnga. ka Novita oma, aga minu jaoks uus lõng (Suomalainen sukkalanka on nimetus). Käisin ühes lõngapoes uudistamas, et millist lõnga kampsuni jaoks valida ja siis see tore müüja seal poes ütles, et oli mingi aeg tagasi just kudunud sellest omale sellise igapäevase kampsuni ja kiitis väga seda lõnga. Et on vaatamata korduvatele pesemistele endiselt veel ilus. ja tõesti- tal oli see seljas ja nägi vällja nagu oleks just äsja varrastelt maha saanud. Kuna see lõng hetkel Citymarketis väga hea allahindlusega (100g=2 euri), siis otsustasin proovida. Olen juba veerandil maal omadega ja välja näeb igatahes ilus :). Eks ma hiljem saan kommenteerida, kuidas pesule ja kandmisele vastu peab.

      Delete
    4. Vahva! :) Sokilõngad ongi tihtipeale vastupidavamad kui muud lõngad. Olen ise 2 kudumit sokilõngast kudunud just sel põhjusel.

      Delete